2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. deathmetalverses
11. getmans1
12. hadjito
13. samvoin
14. tili
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. vesonai
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
Според една от хиляди теории, рекламата е едва едно от „четирите ПЕ” в маркетинга (от английски – Product, Price, Place, Promotion… или продукт, цена, дистрибуция, реклама).
В зависимост от бранша, много специалисти дори твърдят, че рекламата е може би най-маловажното от четирите. И предлагат своите доводи:
- Дори прекрасна реклама не може да се продаде продукт, който не работи;
- Много малко вероятно е да се вземат 2000 лева за продукт, чийто по-добър аналог струва само 100, дори и ако производителят му не рекламира.
- А дори и 100% убедените от рекламата в ползите от даден прекрасен и евтин продукт… няма да го закупят в магазин, където продуктът не е наличен („дистрибуцията преди всичко”)…
Въпреки гледните точки на специалистите, все пак това „маловажно ПЕ” е най-видимата част от работата на маркетинговите отдели и повечето хора обикновено мислят, че тези отдели се занимават само с това – правят „реклами”.
В дейността на Golden Pages се сблъскваме с всички възможни решения за управление на рекламната дейност в една фирма:
- Управителят взима решение за всички рекламни дейности.
- В компанията има специалист по реклама (във всичките му разновидности – от „рекламен стажант” до „директор маркетинг и продажби”)
- Външна компания изцяло управлява рекламната дейност на фирмата.
Разбира се, в повечето случаи компаниите прилагат комбинация от трите възможни решения, като примерна структура може да бъде:
- Специалист по реклама в компанията;
- По-важните решения (и над определена сума) се одобряват от Управителя;
- Рекламна агенция изработва комуникационната стратегия и видимата част от „рекламата” (видео клипове, рекламен дизайн, слоган/рекламно послание, онлайн банери, аудио клипове за излъчване по радио/подкасти, брошури, листовки, визитки и др.);
- Специализирана медийна агенция управлява закупуването на медийно време/пространство (излъчвания на телевизионни клипове, публикации в преса, в печатен Golden Pages справочник, радио реклама, външна реклама, интернет реклама и др.);
- Данните за медиите се потвърждават (одитират) от независими органи (напр. тиражите на Golden Pages се проверяват от Одит бюро по тиражите, а трафикът на интернет търсачката е одитиран от Nielsen Online);
- Специализирана агенция за BTL (немедийни активности) управлява събитията, промоциите в магазините, разполагането на материалите в магазините и (най-общо) потребителските емоции при реалната употреба на продукта;
- Специализирана интерактивна агенция менажира ключовите думи в онлайн рекламата на компанията, поддържа интернет страницата, задава и следи параметри като посещения, посетители, кликове, импресии, покупки, ефективност от рекламата и др.
- Решения се вземат въз основа на данни, предоставени от агенции за маркетингови проучвания, като често дори и готови рекламни материали преминават през т.нар. „пре-тест”, който да ги направи по-ефективни в общата им цел – да продават повече от продукта на фирмата-рекламодател…
- …За координацията на всичко това, виж точка 1!
За повече информация как да рекламирате в Golden Pages, посетете my.goldenpages.bg
PS. Тази статия е написана с цел да обясни много кратко какви фирми са вписани в рекламните класификации в Golden Pages. Именно затова тя не е задълбочена и има за цел да бъде кратка и много лесно смилаема от неспециалисти. В крайна сметка, не Ви ли омръзва понякога от твърде професионални мнения с тежки думи, от които май и авторите нищо не разбират?
Източник: http://malakov.wordpress.com
29.03.2012 16:44
04.11.2012 10:11
And how you can get same results for your malakov.blog.bg wordpress site and finally start to get tons of laser targeted traffic from search engines and get lot more sales...
I’ve set up a webpage where you can see my results (they’re impressive) and discover how I did it all here:
http://best-wp-seo-plugin.com
Now it’s important to note it’s got nothing to do with directories or article marketing or link building.
It’s just a simple plugin I used on my site, one which you can use on your malakov.blog.bg website to help boost your rankings as well.
Find out more here:
http://best-wp-seo-plugin.com